lørdag 17. desember 2011

Ikke helt greit…

Bilde0258
for en Blånisse å bli stappa inn i vaskemaskina for toving
Blir protester av slikt ja, så det som egentlig skulle bli en vinposeholder ble istedet pynt i slagbenken på kjøkkenet…jaja kanskje til en mindre vinpose enn tre liter da...enn så lenge får den lene seg godt tilbake mot putene å nyte livet i fred og fordragelighet ;)

Budskapet på putene taler sitt tydelige språk for ei som savner å stå på ski…
Bilde0256

Men jeg klager ikke, det finnes verre ting i denne verden enn slike bagateller…
å kanskje det er like greit at Blånissen får sitte i slagbenken uten å måtte ha en teit vinpose innabords…

Ønsker dere som titter innom noen rolige dager fram mot jul
kos dokk i mørketida, snart snur sola!

1 kommentar:

BeBe`s blogg sa...

Det var vel ei meining med at nissen skulle bli litt "overtova" -han passer jo så godt som kjøkkensofanisse! Jeg ønsker ikke mer snø for øyeblikket - husets snørydder er nyoperert og kommer ikke heim før til jul. Og jeg har ikke lært meg med traktorfreseren, så dette passer meg bra. Ei fin adventstid ønskes til deg og dine :)