fredag 15. april 2011

Påske og late dager

 

DSC_0195

For noen uker siden stilte vi klokka til sommertid og da så det slik ut i heimbygda mi mandagen etter.  Da ble det trim med truging opp fjellet, så ble det masse knipsing med nykameraet jeg fikk hos mine i bursdagsgave.

Snille, snille dem, og jeg som har ønska meg kamera i maaaaange år!

Nå er våren på vei og snøen smelter sakte men sikkert. Ennå er det skiføre og masse snø, så  i påska blir det nok litt ski tross ei værmelding som ikke ser så lys ut. To dager jobb igjen så er det påskeferie for meg, det skal bli deilig!

 DSC_0154

Venter på vår…….

God påske til alle og enhver!

2 kommentarer:

Turid sa...

Ikke så lystelig påske værmelding her heller ....men påskegjester , påskepynt og påske på kalenderen da feirer vi påske da -og bruker det været og føret vi har fått utdelt.
God påske te dæ og dine!

Fingerbølla sa...

For noen flotte bilder, og i dag e jo været heilt supert.
Kos deg og go påskee, SNUPPA