torsdag 15. april 2010

Litt vår

er det i lufta

heklaputer 001

Det regner og snyen tiner sakte men sikkert. Måtte hive meg rundt å fornye litt på putene i slagbenken på kjøkkenet, så da var det fram med heklekroken, kan jo ikke ha vinterputer av pels når det våres i bakkan

(se innlegg lenger ned)

Og våren her nord er jo ganske grå og trist for å si det pent, så er det bare POFF så er sommeren pluteslig her, en gang uti juni

I mellomtiden MÅ jeg ha farger som muntrer meg litt opp

her er det lite med duse ton i ton jordfarger, rene karnevalsputene spør du meg

heklaputer 007

Litt stappa og tjukkmaget her så jeg måtte etterhvert

finne noen slankere puter å ha inni, har også satt i fire knapper i etterkant da det ble litt snaut med tre

Litt sykedelisk bakside men skitt au

heklaputer 002

Må nok også sette meg til symaskina å sy sommerputer med nye stitcherier på, her er det vinterputene som jeg i latskapen bare har snudd, og slik kan det jo ikke være

heklaputer 008

Så har det slik at jeg til tider er “hundesjuk”,at jeg har lyst på hund ja, en kompis å ha med på trim og fjellturene mine

I vinduet bak slagbenken står denne søte lille labradoren som har en helt spesiell historie og en helt spesiell plass i hjertet mitt

heklaputer 011

Her titter han fram mellom buskaset av grønnrennerog ønsker lesere av bloggen min

en strålende vår!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Gla-puter vil æi sei, flinka!
.....lenge sea æi hørte det ordet: sykedelisk....trudde det va et vi hadde laga i dalen....he,he

Som dagene går sa...

Skikkelig gladputer du har laget og snar har du no også vært å få så mange ferdige.
Det våres herog selv om det er kommet noe slaps i blant.

Min stil sa...

Hei hei. Flotte puter du har laget i spreke farger. Det var også noen nydelige bilder fra vinterlanskap du viste i ett innlegg under her. Virkelig flott.
:) Susanne

Turid sa...

Hei på deg- vårlige farger i slagbenken på kjøkkenet hos dæ-jobber litt med vårstemninga æ også, så æ slo te å kjøpte en stemor i potte her forleden , den skapte litt vårstemning i stua.
Ellers sånn så er æ no gla for at det som kommer ned her er hvitt og ikke svart å kommer fra Island.
Ha ei super helg!

Barbros lille atelier sa...

Tusen takk for koselig hilsen!

Putene dine var kjempefine! Herlige og vårlige farger, og så er jeg jo så innmari svak for oldemorsruter:-)

Ha en fin søndag!

Klem

kreaLIV sa...

Heia, ka du trur æi har trøkka på sea innlegget mitt ble "anonym"..æi ska være så rask nån gong vettu...beklage, klæm

KATRINES INTERIØR sa...

kjempeflotte puter:) minnerom våren som enda ikke er i tromsø;) ha en veldig flott dag til deg! :)