mandag 15. februar 2010

En hyllest til……

bare noe så enkelt som……..

kaka 012

det å leve……..

i en hverdag hvor alt går på skinner, kun litt overkommelig sutring over små, små bagateller

kaka 011

I går kom eldstejenta heim til mor med denne nydelige kaka

med knallrosa glasur og hjertestrøssel…….den go'e snille jenta mi!

Yngstebanet, den store sterke sønnen på 18, tok godt tak rundt mamman sin å sa;

“å mamma eg e no gla i deg!”

Tenk

hvor heldig jeg er………

Tusen, tusen takk til

ongan mine!

6 kommentarer:

Turid sa...

Så heldig...........
gjem det i hjertet ditt!!

kreaLIV sa...

...snufs....hærlig beskrivelse av ei lita morsdagsstund heme hos deg. Du har nok fortjent disse to flotte ungan dine. Gratulere så mye, vennen

Malys krok sa...

Så koselig innlegg! Ja du er heldige som har noen som er glad i deg! Og som du er glad i tilbake! Heldigvis er jeg like heldig! Og det takker jeg for!
Så utrolig flott det applikerte teppet ditt er! Så flink du er!
Ha det så bra! Nå skal jeg ut på tur i godværet. Emma og jeg. -Margit-

AnKa sa...

Snille, gode onga vi har. Det va nok ei jammiskaka du fikk. Og en god klæm.
vi e heldig som har kjække onga.
Ha en flott kveld i kulda kjære daddan min:)

Randi's Tanker sa...

Så herlig! Herlige unger. For de er jo unger uansett alder.

Er sent ute med ukens bloggbesøk, men kom tidsnok til å ønske deg en riktig god helg.

Anonym sa...

GLA I DEG MAMMAN MIN <3

klem Mia