fredag 5. februar 2010

Aldri så galt………

at det ikke er godt for noe……..

måne 003

Ekstremt lite sny og kun is i alpinbakken bak huset mitt gjør sitt til at jeg finner fram gamle ufoer som har ligget i maaaaange år på vent……

Da passer det vel godt å gjøre ferdig dette applikerte bildet med denne gjengen på

På haugen bak snymannen til venstre skal det være en skiløper på tur ned bakken........

må vel få han på plass før jeg avslutter dette prosjektet

Så håper jeg på litt sny snart, så jeg kommer meg i skibakken om ikke lenge……..

8 kommentarer:

Turid sa...

Heei på deg Heidi - nydelig bilde, men æ håper nå at det ikke blir så galt at vi må "tegne" sneen.......

LiSa sa...

Det va godt å endelig få se snø! Ikkje dum ide med et vinterlig bilde, så man kan drømme seg litt bort:) Ønske deg ei fin helg!
klæm;)

kreaLIV sa...

Nydelig snøbilde, samme ideskaper som til kalenderbildene, Grete Gulliksen Moe. Måtte ta frem boka å titte. De pungene på side 32 er kjempartige å sy, har brukt dem til penal også. Bare et lite tips i tilfelle du hadde ei lita ledig stund. MEN no e jo snøen kommen, så da skal vel snøkjerringa ut å bale. KoS DEG, og nyt hælga snuppa!

Randi's Tanker sa...

Hvis det var mulig, skulle jeg sendt nordover litt snø. Jeg har i alle fall fått nok!

Herlig bilde applikasjon du er i ferd med å avslutte.

God helg!

HanneKat sa...

Hei.Takk for kommentar på bloggen min! Du har en spennendende blogg med mange fine bilder og sysler:) Go helg!

BeBe`s blogg sa...

Nå, fikk du ferdig bildet før snøen kom? Det var såå koselig og våkne til snø i dag, barn/barnebarn vil ha oss med til Myrefjell i mårra, men tror det får vente. Må ha meg et lite kurs i barnebakken først.:)

Lemi sa...

hei hei.. ja d blir skjønt å kunne flytte inn om ei t to uker... ;) eller deromkring..
så tar vi vel litt sånn pø om pø om vi kje bli ferdig no

AnKa sa...

Den skiløpern du ska lage må ha telemarkski på ;o)
Det klødde i sjela da vi va å gikk tur i dag.... har løst å sei nå stygt, kan tenke meg det va flotte forhold å stå på ski i dag...
Klæm fra lilledaddan din.