fredag 24. april 2009

Det våres i bakkan

myrefjell 09 003

og skiutstyret er IKKE pakket bort ennå. Det er ennå lenge til lauvsprett og blomsterflor i disse trakter, og det er jo helt etter normalen……

Forrige fredag var jeg utstyrt med dunjakke i skibakken……..

myrefjell 09 006

i dag , fredagen etter, er det full snøsmelting og mange plussgrader, men ennå godt føre i bakken!

Koser meg storlig med skiene ennå jeg, for noe vårånn i hagen er nok ennå et stykke fram i tid…..Det gjelder å utnytte og kose seg med hver årstid………..og leve i nuet, nyte mere, ta vare på, sette pris på dagene,

ja rett og slett

LEVE HER OG NÅ!

Var så heldig å treffe “Strikketur“ her i bygda mi i går. Vi er blitt "kjent" gjennom blogginga og har aldri truffet hverandre før. Ei fantastisk trivelig dame som jeg fant tonen med umiddelbart! Håper vi treffes igjen en gang, for jeg storkosa meg i hennes selskap og praten gikk lett om mangt og meget!

Tusen takk for praten Strikketur !

Nyt snøsmeltinga, fuglesangen, blå vårhimmel og solas varme stråler !

6 kommentarer:

Randi's Tanker sa...

Som du sier; det gjelder å leve her og nå!

Våren kommer snart til dere i nord også. Kos deg på ski så lenge.

kreaLIV sa...

Våren er nok kommen, det renger, regner og regner, så nå forsvinner snøen. Trur nok ikkje du har vørr i bakken i det her regnværet....eller. Ønske deg ei flott vekke. Hils til jobben,dokk e flotte følk. Klem fra meg :)

Turid sa...

Hei på deg Heidi - og takk for sist, tenk at vi har møttes. Det er SÅ rart, måtte bla et helt år tilbake på bloggen din , leste med nye øyne å tanker alt du skrev , helt merkelig synes æ, at vi har treftes.
I det æ bladde tilbake leste æ fra innlegg du hadde om turer og folk du er glad i , ting du fortalte til mæ.
Fant veska , du vet.
Studert bildene dine fra alpin bakken , utsikten , alt- tenk der har æ vært.....og dæ har æ møtt..
Vi høres- ha en fin søndag kveld, her våres det i full fart.

Wenche`s Sysler sa...

Hei!Og takk for at du var innom meg og "henta" mæ hit:) Koselig blogg,som jeg gjerne vil følge.
Så sporty bilde!Jeg er ingen utfor kjører,men bortoverski er det jeg liker best.
Så artig at du har møtt Strikketur.Ja ho blir man lett kjent med.Ho sprudler av liv den dama.Skikkelig trivelig,så kan tenke meg dere fikk et fint treff.
Du får ha ei fin langhelg,med eller uten ski.

Som mine dager er sa...

Hei du sporty dame. Så bra at du elsker vinteraktiviteter, siden du bor på slike breddegrader hvor du har vinteren litt lenger enn oss midt i landet. Her er det full vår, ja nesten sommer. De siste dagene har vært fantastiske for vår del. I dag er det konfirmasjon til min søster så nå er det bare å hoppe i bunaden og komme seg av gårde.

Takk for alle snille og gode kommentarer hos meg, Heidi. Klem.

Marit

disa sa...

A漫,h漫,成人漫畫,免費A片,色情網站,色情遊戲,情色文學,麗的色遊戲,色情,色情影片,同志色教館,色色網,色遊戲,自拍,本土自拍,kk俱樂部,後宮電影院,後宮電影,85cc免費影城,85cc免費影片,免費影片,免費小遊戲,免費遊戲,小遊戲,遊戲,好玩遊戲,好玩遊戲區,A片,情趣用品,遊戲區,史萊姆好玩遊戲,史萊姆,遊戲基地,線上遊戲,色情遊戲,遊戲口袋,我的遊戲口袋,小遊戲區,手機遊戲,貼圖,A片下載,成人影城,愛情公寓,情色貼圖,情色,色情網站,色情遊戲,色情小說,情色文學,色情,aio交友愛情館,色情影片,臺灣情色網,寄情築園小遊戲,情色論壇,嘟嘟情人色網,情色視訊,愛情小說,言情小說,一葉情貼圖片區,情趣用品,情趣,色情漫畫,情色網,情色a片,情色遊戲,85cc成人片,嘟嘟成人網,成人網站,18成人,成人影片,成人交友網,成人貼圖,成人圖片區,成人圖片,成人文章,成人小說,成人光碟,微風成人區,免費成人影片