søndag 1. mars 2009

Tomt og stille.......

Nå er jeg skikkelig trist, har felt noen tårer , og her jeg sitter tenker jeg tilbake på alle de fine årene som var......

veske 019 veske 023

Huskatta vår Nelli dro til kattehimmelen på fredag.........hun ble akutt syk og det var ingenting vi kunne gjøre for at hun skulle bli frisk igjen......

veske 024

Vi var så heldige å få ha henne sammen med oss i 14 år. Sønnen i huset var med og henta henne hjem da han var 4 år.....og nå, 14 år etter var han med til dyrlegen med henne på fredag........Husker du da vi henta Nelli spurte jeg......Ja, sa han, jeg var med på begynnelsen, og nå er jeg med på slutten.......

P1070007

Jeg har sagt at etter Nelli skal det ikke flere dyr inn i dette huset. Men du verden så stille og tomt det er........Stusselig når ingen kommer å legger seg i fanget, møter meg i trappa når jeg kommer heim fra jobb.........ligger på bordet ved symaskina.......eller rett og slett bare vil ha litt kos.......

august07 057 august07 055

august07 050

Der hos dyrlegen ønska jeg katta mi god tur og takka for alle dagene og årene.......og tørka tårene,

hærlige lille Nelli!

8 kommentarer:

Atelier-Thalia/Galleri-Thalia sa...

Neeei, stakkars dere... og pus! Det var trist, det blir tomt ja!!!
Vit at hun har det bedre nå, 14 år er mange år selv for pus!
Prøv og ha en fin søndag i allefall!

Randi sa...

Det er bestandig trist å miste et "familiemedlem". Ta vare på alle gode minner i løpet av 14 år!

Trøsteklem til deg

Lemi sa...

;( så trist da... e så leit når d e slutt... va vondt når vårres rømte og, for vi visste jo kor han va, men ho som "overtok" han, ville ikke sammarbeide me oss, så vi tapte den gode pusen vårres.. e fortsatt lei meg førr d, sjøl om d e fem år sia ++

klem fra meg...

kreaLIV sa...

Å, så trist kjære deg. Vi bli jo så gla i dem. Vi hadde to skjønne puser ei stund, men æi ble bære mer og mer allergisk, så da sei deg sjøl kor det gikk. Synd og trist. Sende trøsteklem te deg :)

Som dagene går sa...

Å du verden så trist, men selv en med ni liv må gi opp en gang. Man blir så gla i dem, de er jo et familiemedlem. Stor klem til deg- og tenk på at pusen slipper å ha det vondt nå.

Lemi sa...

hei.... høre rykter om at du fylle år idag!!!! isåfall: grattis me dagen!!!
håpe du kooose deg masse på dagen din!


klem fra meg...

Som mine dager er sa...

Hei Heidi

Gratulerer med dagen. Forstår godt at du feirer med kaker ja. Vi har begge noe å markere i kveld, så takk for hyggelig hilsen.

Trist å lese at et familiemedlem at gått bort. De etterlater seg et stort tomrom disse kjæledyrene våre, og det føles tomt å gå videre. Av og til er verden tøff - det er lov å si det!

Nydelige bilder i innlegget under. Helt fantastisk!

Ha en finfin kveld, Heidi.

Klem fra Marit

AnKa sa...

Det e trasig når kjæledyran vårres går bort. Men vi får trøste oss med at no rocke go Nelli og Ozzy i kattehimmeln ilag.
Klæm tell deg