lørdag 7. februar 2009

Nydelig årstid.................

ski2009 006

med skikkelig vinter, kjenner at det er liv i kroppen da ja, og for ikke å fryse til is er det bare å kle på seg med flere lag ull innerst og være i aktivitet, spesielt når gradestokken viser - 14.5 og vinden rusker i fjellet......"freskt" kan man vel kalle det..........

på trimtur i skibakken i dag, lørdag.......

ski2009 003

STOR LYKKE med nyskian, passe bred og lang til pudderkjøring ........og nyyydelig å kjøre telemark med i bakken........ikke noe tull nei......det er vel lov å skryte litt når jeg er fornøyd.....

ski2009 002

Det er jo så "i tiden" med engler, i alle fall i interiøret, men IKKE hos meg.......... se bare hvor de får oppholde seg i mitt nærvær......... hihi, så spiller de på harpe også, sånn for sikkerhets skyld......skikkelige jåleski.....og jeg syns de er såååå fiiiinn...... kan det bli bedre.....


ski2009 004

Så er det bare å sette utfor.........

den gamle familiehytta og uthuset ser dere mellom 5. og 6. heismast.......en gang var dette en stille og fredelig verden å trekke seg tilbake til, men vi er ikke lei oss for at det er blitt slik det er nå.........

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Månen skin blank og fin........lyse over fjellan.......

Ha det trivelig der du er, og fryser du.......ja så kle godt på deg, og gå en tur ut.....du blir varm og god, du blir i godt humør, og frisk luft er godt det å........

Ha en fresk morsdag........

16 kommentarer:

Turid sa...

Kan bare skriv under på alt du sier. Det er bare fantastisk å få ski på beinan å sne under der igjen. Supert- men no telemark kjører er æ ikke akkurat, men elske skiturer med kaffe i sekken , som kan åpnes ved et bål.
Haraldvollan , ja dit skal æ på leirskole, reiseleder da ...i april ,etter påske.
Du får ha en flott morsdag, snart er vi der....

Alma Merethe sa...

Flotte bilder, nå lurer eg på om det er noen hytter, hoteller som man kan leie hvis man skulle ta seg en tur til Bardu for å stå på ski/slalom...Bildene fristet...

Det ligger en utfordring til deg i bloggen min hvis du ønsker å ta i mot den...

Ha fortsatt en fin morsdag...

åsemor sa...

Gratulerer med nye ski, så kule de var, å jeg er enig med du når det gjelder engler. I mitt hus har jeg kun en, laget av mitt tantebarn i første klasse. Trekule-engel som passer på meg ;)

Nydelige bilder, og jeg skjemmes nesten her jeg ligger. Mine nye ski har ikke blitt prøvd enda, pillråtten som du skjønner. Men til helga kanskje.............

kreaLIV sa...

Så flotte ski. I morra møtes vi, gler meg. Klem

KKannDesign sa...

Jepp - god morsdag til deg også..sånn litt på etterskudd! Smil!
Ser ut som en knall bakke og vettu - skikkelig knalle ski! Grattis med nye!

Ha en brrr...kald mandag -17 her..

Min Verden Hanne sa...

Hei - takk for koselig kommentar. Jeg er innom hos deg innimellom, men jeg har vel ikke alltid vært flink til å legge igjen kommentar hos alle. Noen ganger bare "feier" jeg igjennom. Jeg skal skjerpe meg :) Vel, nydelige bilder og jeg vurderer å lære meg å strikke sånt pent som du driver med. Jeg er på strikkecafe og jeg kjenner at det kunne jeg ha lyst til. Har du strikket kunststrikk - duker og slikt noe? Jeg hekler, men har aldri turt å våke meg på sånn strikking - mend et er så fiiint. Ha en fin uke. Hanne

Siw Aina sa...

Synes du har flotte ski jeg, likte dem godt. Eller, nå liker ikke jeg ski da, så likte er nok ikke det riktige ord-valget, tenker vi sier du har pene ski jeg ;)
Skulle ønske jeg ikke syntes at det å stå på ski er noe av det skumleste i verden...

BEA sa...

Hallo frue.. langt der opp i Målselv..

Takk for kommentar hos meg.. ja, temaet kan debatteres leeenge..

For en herlig blogg du har.. har sittet her og bladd litt, men vil ha mer så jeg blar litt til senere..

Dere har en fantastisk natur og du er jammen dyktig til å bruke den også.. nydelige bilder og stemninger.. blir helt varm i kinnene.. må nok innrømme at jeg savner fjæra hjemme, og lyng og skog.. Danmark byr på sand og strand og grønske.. bevares er det herlig å slippe å måke snø.. men...
Rart med det..

Du får ha en fortreffelig dag..
Klem fra tromsøværing i Danmark

Atelier-Thalia/Galleri-Thalia sa...

Nydelige bilder. Skal si du hadde noen flotte ski... slike har jeg aldri sett før.
Ønsker deg en fin dag... og uke videre!

Malys krok sa...

Fine bilder. Må være et eldorado for sånne som deg i den bakken. Selv hadde jeg ikke satt utfor der nei. Synes skiene dine var flotte. Veldig fin farge på genseren du strikker, og flott mønster. Lenge siden jeg var innom deg. har tenkt på deg, men ikke blitt mer. Ønsker deg en fin kveld. Fra Margit.

BeBe`s blogg sa...

Flotte fjellbilda som alltid. Gratulerer med nye ski. Selv har jeg til gode å prøve meg med alpin, syns de bratte bakkene ser nokså skremmende ut. Jeg blir mer og mer pysete jo eldre jeg blir, så jeg blir nok å holde meg til bortoverski! Nå har alle barnebarna fått seg slalåmutstyr, så det neste blir vel barnekurs i bakkene der oppe. De har forresten kjøpt seg hyttetomt der, det blir spennende!:)

Turid sa...

Takk for besøk!!
Så trivelig invitasjon-gleder mæ!
Håper bare vi får det til.
Her har vi deilig turvær i dag på Valentins dagen- den feires ikke her i huset , men har et nyforelsket kjæreste par på helgebesøk hos mamma og pappa, skal gi de litt oppmerksomhet.
Ønsker deg god helg med silkeføre.

JULIE K sa...

Ja det er vakkert : )

Tussilago sa...

vi har hatt ei fantastisk vakker vinterhelg her nå...hvit snø og klar sol ..hvitt og blått overalt. Jeg var så glad når vi nettopp he rom dagen (!) hadde grønne plener...men jeg syn sjammen dette også er flott!!! Og skiføret for oss som liker oss best bortover..er flott!! Nyt det på fantastisk flotte ski!!!!

Living White sa...

Dette så jo hærlig ut. Vet du hva, det er nesten en skam at jeg som er derfra aldri har stått på ski der....Huff, blir nesten flau. Men jeg har vært på "sight seeing" der oppi da, om ikke annet.

Ja her skjer det ting, mann og jobb på samme tid, det kan jo bli for mye for en Grimsboing.

disa sa...

情趣用品,情趣,色情漫畫,情色網,情色a片,情色遊戲,85cc成人片,嘟嘟成人網,成人網站,18成人,成人影片,成人交友網,成人貼圖,成人圖片區,成人圖片,成人文章,成人小說,成人光碟,微風成人區,免費成人影片,成人漫畫,成人文學,成人遊戲,成人電影,成人論壇,成人,做愛,aio,情色小說,ut聊天室,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,尋夢園聊天室,080視訊聊天室,免費視訊聊天,哈啦聊天室,視訊聊天,080聊天室,080苗栗人聊天室,6k聊天室,視訊聊天室,成人聊天室,中部人聊天室,免費視訊,視訊交友,視訊美女,視訊做愛,正妹牆,美女交友,玩美女人,美女,美女寫真,美女遊戲,hi5,hilive,hi5 tv,a383,微風論壇,微風,伊莉,伊莉討論區,伊莉論壇,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,plus,痴漢論壇,維克斯論壇,情色論壇,性愛,性感影片,校園正妹牆,正妹,AV,AV女優,SEX,走光,a片,a片免費看