tirsdag 24. februar 2009

Bortreist

Neida, jeg er ikke bortreist, bare lat å oppdatere bloggen.....

januar 017

men FruPigalopp derimot er dratt sin veg.......det finnes jo bare en av den fruen, så jeg takka for følget........

januar 014

Fra nå av er det Heidi som legger igjen kommentarer hos dere, men fortsatt er det HeiGrim sin blogg........litt forvirrende kanskje men jeg prøver så får vi se hvordan det funker.......ny adresse er heigrim.blogspot.com

Må jo innrømme at jeg har surra litt, eller rettere sagt vært litt "bortreist" allikavel.....eller skal jeg skylde på blogspot.......den ene linkelista mi ble borte.......oi, da var det bare å legge inn på nytt.......sånn etterhvert........ når jeg finner tak i de som forsvant ut i intet........hmmm pussig gitt!

januar 012

Heimestrikka rosagenser er ferdig forlengst....bilde mangler.........men kommer....deilig, varm og god......jepp!

Ny-skian har fått kjørt seg masse innimellom busker og kratt i brattfjellet, nedover trange bekkedaler og "stupbratte" bergknauser.....og den gamle dama som eier dem STORKOSER seg og har det KNALLARTIG i lag med en lystig gjeng av tanteonger.......og andre skikjørere......

HÆÆÆÆÆRLIG ;0)

Med disse nydelige rosene ønsker jeg dere fine vinterdager.........

...........livet er for kort til å sitte inne og sture over dårlig vær.........

7 kommentarer:

Turid sa...

He he - så det var du som ikke ville ha så mye skog- lurte jo på hvem det var...men nå skjønner æ det jo! Passer dårlig med sånn råkjøring på ski som du driver og så en masse skog...he he.
Nei du skjønte vel av innlegget mitt at æ ikke er overbegeistret for den granskauen, helt feil med den her hos oss i en klump på et jorde plutselig!!
Ellers er det fint med skog utenom skiløypa da, om ikke det virker overgrodd....
Da får æ bare si gratulerer med nytt utseende på bloggen og tvi tvi for godt skiføre enda noen uker !!

Lemi sa...

hei der borte i skogen ;)
ja va no greit me detta navnet, ble kanskje litt mange å holde styr på ;)
men man finn no d man trives best med underveis...


sommerlige blomster har du og... deilig.. kan nesten høre humla suse

AnKa sa...

Ja eg e heldig som har ei sånn snill datter, og sønn. Som begge e gla i å bake:-)
I går blei det ny runde med kanelsnurra og brød.... kjede meg? neiiiida. Ikkje i det været som va i går haha
kan jo ikkje bære sette å strikke....
Vi snakkes kjære daddan min.

Atelier-Thalia/Galleri-Thalia sa...

Hei igjen, jeg lurte fælt på hvem Heidi var... ingen grunn til å skule et så vakkert navn! Utrolig flotte roser!
God helg til deg der også!

Randi sa...

Takk for besøket! Så flott at du la igjen adresseforandring. Vi kan jo si at du har vært litt bortreist da... Du er velkommen til å bli med på nye utflukter!

Nydelige blomsterbilder du har.

God helg!

~carpe diem~ sa...

Stikker innom med en liten hilsen.
Flott bukett du viser.
Skal linke til rett adresse nå.
Trodde du hadde kuttet ut.
Ønsker deg ei god helg og kos deg.
Ella :=)

BeBe`s blogg sa...

Stussa først over hvilken Heidi som hadde kommentert, skal no ta og endre adressa. God helg i bakken!