tirsdag 30. desember 2008

2008

er snart historie og et nytt år står blankt og ubrukt til disposisjon

jul2008 007


2008 ble helt slik jeg ønsket, deilig å bare kunne surfe gjennom året uten alt for store rystelser av noe slag.....


jul2008 004 jul2008 013 jul2008 005


Det er ikke lenge siden vi feiret nytt millennium og tenk , det er snart ti år siden...........

Hvor i alle dager ble tida av..........

Jeg har hatt og har fortsatt et liv her på nettet, og rett før jul passerte det to år......Dette er en verden som er "litt rar" og som også viser at vi mennesker kan formes til det meste.

Vi påvirker og påvirkes, skaffer oss nye bekjente og "omgås" også ukjente med bilder og tekst fra våre liv....pussig å tenke på......For de fleste er det bare hyggelig og for noen mindre hyggelig i perioder.

Heldigvis står omsorg og omtanke for hverandre høyt blant oss bloggere og det er nok det som også kommer til å prege fortsettelsen her inne..........

Jeg takker alle som har vært innom og lagt igjen kommentarer, for to flotte år sammen med dere......Og til de som har gitt meg awarder.......

TUSEN TAKK, her kommer de i retur, og dobbelt opp til de som kanskje ikke har fått noen!

Ønsker av hele mitt hjerte

alle dere der ute

Et Godt År i 2009


hjertet på bildet lå pent innpakket på kjøkkenbenken

ei stund før jul, utenpå pakken sto det skrevet

mamma

15 kommentarer:

kari - carpe diem sa...

Takk for alle koselige "stunder" her inne hos deg i året som gikk, og ser frem til flere stunder i 2009:-)
nyttårsklem fra smøla.

Anne-Berit sa...

Det har vært veldig hyggelig å bli "kjent" med deg og bloggen din.Koser meg hver gang jeg er innom her.Håper neste år blir et godt år både for deg og alle andre bloggvenner rundt om.Søtt hjerte du fikk,det er kjekt med sånn oppmerksomhet fra barna.Ha ei fin nyttårshelg!Klem herfra!

lilja sa...

Det har vært koselig å bli bedre kjent med deg!
du e en fantastisk person=)
å du har en fantastisk fin blogg med stadig nye ting=)
eg ønske deg alt godt i 2009!
klem=)

Turid sa...

Koselig bilde du deler med oss......og det hjerte fra gutten var jo bare skjønt!
Vil med dette takke for koselig blogg bekjentskap med deg, ser frem til å bli enda bedre kjent gjennom 2009. Trivelig dame du!
Godt nytt år fra Turid.

Mita`s hjørne sa...

Heisann...
Det er en del tanker som svirrer rundt i hodet på en slik dag, en skal liksom summere året som har gått... tiden går utrolig raskt... men koselig har det vært, både i normalen og bloggverden...
Håper vi får et flott nytt år også, alle sammen...

Nydelig hjerte da, å så koselig...

Ha en super nyttårsfeiring...
Klem...

kreaLIV sa...

Alltid koselige og kloke ord fra deg, æi vet at denne bloggverden BÆRE e og har vørr positiv førr oss to. Sånn håpe æi 2009 åsså bli. Men vi leser at noe der ute går galt innimellom...synd! La oss tenke positive tanker, og glede oss over hverandres ideer, bilder og små ord i 2009. Gla i deg, ønsker deg alt godt i det nye året. Nyttårsklem

Alma Merethe sa...

Godt Nyttår ønskes deg og dine. Samtidig takkes for koselig bloggstunder.
Klæmmer fra Alma Merethe.

Alma Merethe sa...

Jepp, de er bare gode på smak disse brente mandlene. Hyggelig å kunne få noe nytt å lage. (eg må nok lagre oppskriften tenker eg.) Eg elsker dem, men eg må nok passe på linjene mine også. ;)
Kos deg videre i natt...

Syersken sa...

Godt Nytt År ønskes deg og dine.

Berit sa...

ÅÅÅ det hjertet sier mer en 1000 ord, så nydelig.

Ønsker deg et flott nytt år, og takker samtidig for alle hyggelige kommentarer fra deg.

Kos deg videre denne 1. nyttårsdag!
Klemmer herfra.

Hege sa...

Godt nyttår!
Nydelig hjerte du fikk.
Syns også tia går altfor fort - en får nyte den som vest man kan mens den er her!

åsemor sa...

Så koselig å få hjerte-overraskelse, tenker nok mamman ble en smule rørt da.

Enig med deg at 2008 var et ganske greit år, vi får satse på at 2009 blir likeså.

Ønsker deg og dine de beste ønsker for det nye året !

Malys krok sa...

Hei og godt nyttår! Er en stund siden jeg har vært her, mye fin julepynt. Og så koselig at du fikk en så fin førjulsoverraskelse.
Mange som liker fattigmannssølv ser det ut til.

Takk for meg, kommer sikkeret igjen.

Hilsen Margit.

AnKa sa...

Hei snuppesøster mi, håpe dokker hadde det fint på fjellet nyttårsaften.
Eg ska ta me meg lapptoppen å komme opp tell deg, så får vi se om vi finn utav det.
Ja tenk no har vi et heilt nytt og ubrukt år framførr oss. Blir spennanes å se ka det vil bringe, om det evt blir husbygging på meg...juhuuu:-)
Og eg trur ikkje eg tørr å stå så mye meir på ski før eg har fått orden på kneet.... det gjør bære meir og meir ondt:-(
Eg ska på jobb i fjellet på søndagen, kanskje du ska på ski da? vi snakkes
klæm daddan min

Atelier-Thalia/Galleri-Thalia sa...

Hei der, måtte si godt nytt-år til deg. Så flotte foto du viser her inne. Jeg ble så utrolig imponert over den papirklippen til din datter... hun har det i fingrene ja!:)
Nattahilsen fra Søgne!