fredag 7. november 2008

Rot i systemet......


og system i rotet
Her er min trådsnelleeske
og slik har det vært i mange år gitt
evig kaos.....


Denne tomme blyantkassa var på tur
i søppelkontaineren på jobb
da jeg fikk en glup ide......
syns jeg sjøl da.......


Etter grundig vask og skrubb
havna mine trådsneller
pent sortert i denne fiffige saken.....
Full oversikt og system i fargene
kan jo være greit....
Passer flott i tastaturhylla under
symaskinbordet
Åååå for en lykke når man kan gjenbruke
det som egentlig var på tur i søppla....
GO` HÆLG FOLKENS!

2 kommentarer:

Anne-Berit sa...

Uff ja,skulle rydda litt i sysakene jeg og.Den blyantkassa var jo genial.Ha ei fin helg!

Ella sa...

Nydelige motiv fra tåkehavet.
Så fin sminkepung.
Godt å rydde opp i sysakene sine :))
Ha ei kreativ og fin uke.