lørdag 8. november 2008

Litt romantikk på en lørdag.......


Dattera i huset ville ha en sirkelpung
av det litt romantiske
slaget......
prøvde meg på en som ikke
er helt sirkel
men litt høyere i sidene


Så da ble det søte små rosa og lyseblå alver
som blafrer litt med vingene sammen med
gyldne sommerfugler........
glitter og glam her også
til og med tråden
glitrer det av
sukk.....


Med litt krimskrams og i skinnet fra stearinlys
ser jo sminkepungen riktig
så romantisk ut.....
Håper den faller i smak
for hun har ennå ikke fått den.....

8 kommentarer:

Lemi sa...

den trur æ nok at ho blir å like kjempegodt ;) snill mamma e du...

Anne-Berit sa...

Den var nydelig,og vil ikke hun ha den,kan du godt få lov å sende den til meg,hehe...:o)Hun blir nok kjempeglad for den.
Ha en kos kveld!

kreaLIV sa...

Så søt da, deilige romantiske farger.
Ønske dokk en koselig farsdag oppi darn. klem :)

Turid sa...

Den må jo være romantisk nok....ser jo formelig "hjertan " danse....
Ho blir nok fornøyd med den...tenkå ha ei mamma som er sååå flink, heldige ho!
Ha en fortreffelig søndag!

Thalias-sjelerom / Atelier-Thalia sa...

Så flott den ble, du lager så utrolig mye fint.
Ønsker deg en fin søndag videre.

BeBe`s blogg sa...

Den var no skikkelig søt, og passer perfekt til ei ung jente.:o)

ansle sa...

Takk for koselig kommentar på min blogg.Har akkurat kommet hjem fra noen dagers "sydentur" til Oslo og Sandefjord så jeg har ikke vært på noen bloggbesøk på lenge.Sørpå regna og blåste det som bare fy da jeg reiste tidlig i morges, og her hjemme var det bare finvær med måneskinn og tørr vei.
Du må være utrolig kreativ og effektiv for å få til så mye fint. Vil gjerne legge din adr i min bloggliste om du ikke har noe imot det.

Anonym sa...

Tuuuusen takk,mamma:) den va kjempe fin,du e så snill og go<3
klem Mia.