søndag 2. november 2008

Litt av hvert på en søndag


Denne awarden falt i smak, "me like!"
fikk den av Anne Grethes quiltblogg
og jeg tar utfordringa;


dette kruset var et MÅ HA
en gang jeg var i PARIS på en herlig jentetur
Tråva gate opp og gate ned for å få tak i det.......
etter å ha gått forbi butikken dagen før og sett det utstilt
i vinduet.......!?


Falt jo helt pladask for denne herlige pusen
trykk på bildet så ser du hva hun har i øynene.....
Men.......kruset har aldri blitt drukket hverken
te, kaffe eller noe som helst
annet av
vet ikke hva det er......
synet av katt og mus kanskje ;o(
I alle fall har det stått, og står fortsatt i vinduet på kjøkkenet
og fungerer som oppholdsted for brukte frimerker....
funker bra det :o)
Så nå utfordrer jeg
Krealiv
og
LeMi
.......om de har et "superkrus" stående.....


Endelig fikk også jeg sydd meg en
sirkelpung
Litt "glam" i kjent Jan Thomas-stil
må man jo ha.......
så her ble det litt gull og glitter.....
jaja, smak og behag
Denne er pittelita
og rommer en leppestift og litt lommerusk
men koselig var det å sy en slik
så det blir nok flere etterhvert
da i litt større og mer praktisk versjon......

Takker tusen ganger for hyggelige kommentarer fra
hyggelige bloggere
rundt om i det ganske land
Trivelig med besøk....
og å gå på besøk.....
L
VEL
V

8 kommentarer:

Lemi sa...

stilig... takk. ska vri hjernen og kjøkkenskapene å se ka æ finn ;)

no ska vi på halloweenfest hos gubben i fjellet...

Anne-Berit sa...

Stilig krus og nydelig liten pung.Beundrer folk som orker holde på med sånt puskarbeid.
Ha en kos søndag!

AnKa sa...

Hyggelig med kaffe på fjellet:-) fikk meg en liten pille og lur da eg kom heim, så no e hodet fint.
Knallfin sirkelpung,får jo løst å få start på symaskina.... må få en varmovn på syrommet først....
Vi snakkes.
Klæm fra lilledadda

Fingerbølla sa...

Hallais, og takk for sist. Kjæmpekoselig forige lørdag. Va på stua i går, koselig der også på strikkekafe. Den pungen va nusselig, også lilla da, har fått dilla på det. Ha ei flott vekke:) klæm

Lemi sa...

hei ;) lappan e kjøpt på minanamnband.se, så e nok svensk side, har ikke funne tilsvarede norsk side :(


ha en flott kveld..

Anne-Grethe sa...

Tusen takk for kommentar ang. bildet i avisa. Likte godt den lille "glam"-pungen du har sydd. Herlige farger!

BeBe`s blogg sa...

Hei, likte så godt den sirkelpungen. Har mønster på de der, så jeg tror jeg må prøve meg på en sånn. Sikkert ikke så vanskelig som jeg tror. Snøen som du ønsker deg, må du visst vente lenge på, iallefall hvis dette været skal fortsette. Men det er no koselig innvær.:o)

Hege sa...

Ha ha den var god Jan Thomas pynt på mappen.Søtt krus:) Ha en flott uke