tirsdag 25. november 2008

Fyrverkeri i november......

 

fyrverkeri

 

Det er moro med fyrverkeri, når det eksploderer høyt opp mot himmelen og en kaskade av farver lyser opp himmelen....da er det jubel!
Jeg har vært i Tromsø på kurs, yess, yess, yess endelig.....som kommunalt ansatt er det ikke ofte....og jeg setter pris på  at sjefen ville ha meg med......

HÆÆRLIG!!!

kurs Per Anders Nordengen

holdt et forrykende foredrag om temaet "Det gode liv på jobb", og jammen kan vi gjøre mange grep. Så enkelt, så greit og så sjølsagt...men ikke alltid like lett.....Men denne karen hadde svaret gitt.....

tromsø

Karin Fevaag Larsen var ikke mindre begeistrende med sitt "Endelig mandag". Også her mange tankevekkere og gode forslag på grep vi kan ta i hverdagen både hjemme og på jobben.... Hennes slagord: HÆÆÆRLIG!var ja,  HÆÆÆRLIG......

Hva har så fyrverkeri med dette å gjøre da........Jo disse to tilsammen , på en og samme dag er sannelig litt av et fyrverkeri,  dobbelt opp!  Så masse latter, så masse begeistrede klappsalver, blant 400 kursdeltakere, er en opplevelse.......Knallbra,  fra to flotte, inspirerende og flotte fyrverkeri.....Jeg bøyer meg i støvet og priser meg lykkelig for at det finnes slike personligheter som har så mye positivitet og inspirasjon å gi oss!  De må bare oppleves!

Så er det kluet da, å klare å sette "kurs" ut i praksis.....

Til dere som titter innom, kommentarer eller ikke.....Ha ei HÆÆÆRLIG førjulstid.........;0)

8 kommentarer:

Lemi sa...

ja i lige måte!! hihi!

;) klem

Anne-Berit sa...

Var visst et supert kurs du har vært på,så bra.Foredragsholdere som kan få opp spiriten hos folk er gull verdt.Ønsker deg også ei fin førjulstid!

Turid sa...

Sikkert et flott kurs!! Kunne nesten kjenne spruten av "fyrverkeria".
Det gjørs seg med slike påfyll inni mella.
Takk for besøk , ei flott uke til deg!

AnKa sa...

Det va på tide at dokker fikk et fyrverkeri av et kurs dokker kunne fare på:)Kan tenke meg at det va etterlengta. Joda eg e her i landet, men har vært i Harstad i 3 daga, på kurs og møta:)vi har det godt.
Du som eg slit med bremsan på dissan bilan vårres, hihi. Kan jo prøve å hoppe av i fart...
Ha en fin dag, og snart e det hælg.

Marie sa...

Dotter mi har vore på kurs med Nordengen, ho var også veldig begeistra!

Eg elskar å høyre på gode foredragsholderar, spesielt med slike tema som dette!

Så er det å sette det ut i praksis ja, mykje som kan gjerast betre bere ein er bevisst på det :)

God kveld :)

alma merethe sa...

Heia. Det var godt at du fikk inspirasjon fra kurset. Det er godt med slike personligheter som har så mye eneri å gi oss i en travel hverdag. EG har vært på kurs med Karin F. Larsen. Og der gikk det på "Hææærlig" hele dagen. Godt med noen tankevekkende ord. Men teori og praksis passer ikke inn over alt.

Ønsker deg ei finfin førjulstid.

Lemi sa...

hm no må æ tenke... kor va d æ så dem henne?? nei.. kankje sei at æ veit, beklage.. ;)
dem dukke vel opp etterhvert.. etter jul kanskje..

go tur i fjellet!

klem

Mita`s hjørne sa...

Heisann...
Hørtes jo ut som et supert kurs... greit med litt "inputt" av og til...
Ha en HÆRLIG 1 søndag i advent...

Klem Mita...