lørdag 25. oktober 2008

Koselig


Koselig bloggtreff
i skikafeen
i dag lørdag.....
Timene fløy avsted sammens med
en gjeng handarbeidsglade damer
God lunsj og enda bedre ostekake
laga av kokkemannen til LeMi
mmmmm den var nydelig......
TUSEN TAKK TIL HAN!!
Snart er det mørketid her nord
og da mener jeg mørketid
for sola viser seg ikke i det hele tatt
den er nedenfor horisonten
og slik har vi det
nord for polarsirkelen
Her hos meg er det
fra slutten av november og til slutten av januar
Men vi har et nydelig mørketidslys i den tida
det er bare å nyte.......
Trøsta er jo at vi har
midnattsol
om sommeren
like lenge som vi har mørketid
om vinteren.....
I natt stiller vi klokka en time tilbake
vi går atter inn i ei ny tid
det er vintertid....
Ha det trivelig dere som stikker
innom!

9 kommentarer:

Lemi sa...

hihi han blir jo så flau, gubben, når han får så mye skryt.. ;) men gøy va d, og go va kaka ;)

kreaLIV sa...

Så koselig vi hadde det i dag, gleder meg til neste treff. Nydelige bilder hos deg....igjen. Klem

kate sa...

Tusen takk for at du tok titten innom bloggen min og la igjen fine ord; alltid hyggelig med nye bekjentskaper:)
Bloggen din er flott, himmel og hav så mange fantastisk nydelige bilder du har tatt, jeg er råimponert:)
Blir nok å ta turen innom til deg igjen snart:)

kate sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Kjersti M sa...

Høres ut som ett skikkelig flott treff som ga mersmak :o) Her er vi 5 som blogger men vi hører alle til i den samme venne gjengen og møtes jevnlig.
Nydelig veske, fargene minner meg om vinterens nordlys. Ha en fin helg - snart :o)

Anne-Grethe sa...

Hei.
Må stadig innom bloggen din, koser meg med det du skriver. Ønsker deg ei flott helg.
Det ligger en hilsen til deg på bloggen min.

Ella sa...

Fint motiv.
God fredag og helg :)

chevostar sa...

For noen nydelige bilder :) Hørtes kjekt ut med blogg treff da! Var visst ett i Bergen for en stund siden.. men jeg hadde ikke anledning til å dra.. kanskje neste gang!

Fine bilder av pusen på forrige innlegg , arti med medhjelper når en skal sy da:)

Ha en flott helg !

Trollkåno sa...

Hei på deg!
Takk for besøket på bloggen min.
Er so kjekt med kommentar....
Bloggtreff høyrest koseleg ut...kanskje det kjem ein sjangse?
Den pusen din er aldeles praktfull.
Ha ei god helg!