mandag 26. mai 2008

Bare kos


å være på hovedstadstur
ja ikke misforstå.......
av og til er det jo moro
å ta bilder fra en litt annen vinkel


og hvem som sa denne
setningen
var jo en mann da..........
høyt til hest
som ikke var en
utslitt gammel merr akkurat
her står han fortsatt og skuer utover
sitt rike
stolt og rakrygget......


ikke så mye som minner om
sommer her oppe i nord
derfor er det balsam for sjela
å sanse og nyte
blomsterprakten
lenger sør i landet.......

så mens store sterke karer sitter høyt til hest
og bygger norge og
operahus
slanger vi damer oss i gresset
og lar ungene leke seg i
sommersolen
mens vi snøser inn duften av
fioler i full blomst.....

fantastisk flott er hovedstadens nye
storstue
kan bare de store sterke karene høyt til hest
gjøre noe med forholdene som møter deg
rett før du kommer til
praktbygget
blir opplevelsen perfekt.........
---@---
Jeg takker i alle fall mitt
reisefølge
for ei fantastisk flott helg.......

7 kommentarer:

kreaLIV sa...

Heldig du som har opplevd sommer, jeg dro lengre nord, ikke akkurat varme, men et nydelig vær....hadde uansett ikke tid til å tenke vær..hi,hi. Ønske deg fine dager, det tok visst litt tid nå før vi fikk treffes...:)

Anne-Berit sa...

Så flott du har hatt det.Det er en utfordring til deg på bloggen min.Håper du tar den.Ha en fin dag:o)

Anonym sa...

d va en kjempe kosli tur,mamma:) må gjentas ganske snart=)
<3 mia

Kjerstis Hjørne sa...

Så artige bilder fra turen din, liker det fra en litt annen vinkel...

Håper du får en fin søndag.

Anki sa...

Håper sommeren kommer til deg i nord og snart. Skjønner du har kost deg på Oslotur.

Ønsker deg en fin uke!

Klem frameg

ingliss sa...

Hei. Stikker en liten tur innom bloggen din for å si at det ligger en hilsen til deg i bloggen min. God natt :-))

kreaLIV sa...

Hallo, våkne opp, jeg savner deg her inne.....nå ligger det noe skryt om deg på bloggen min så ta en titt.....pssst