lørdag 12. april 2008

Ennå skiføre i alpinbakken.....


Disse to turtelduene
tantejenta til venstre og min datter til høyre
fotografert på skjærtorsdag
ved vår gamle familiehytte
som ligger like ved det nye alpinanlegget........
To flotte jenter som jeg setter
veldig
stor pris på
full av humor og trollskap......
Mye moro med de to tøttene.........
I går ettermiddag(fredag) var jeg i alpinbakken
sammen med tantejenta...
og i pausen i skikafeen
så vi på dette i
Norge Rundt på TV......
fra heimbygda mi
Målselv
Moro at det skjer ting i bygda
og at det er rett utenfor stuedøra
mi......
JEG STOOOOORKOSER MEG
........er på tur i bakken
igjen....
Ha ei fortreffelig helg
og det samme med uka som kommer
til dere der ute......

10 kommentarer:

åsemor sa...

Kos deg i bakken, ha ei fin helg :)

Marie sa...

Takk for koseleg helsing!

Skulle ikkje tru at me budde i same landet! Her på sørvestlandskysten har me knapt hatt ei heil veke tilsaman der det har vore snø nok til å spenne på seg ski. Det er mange her eg bur som køyrer til fjells og går på ski, men det har aldri vore aktuelt hos oss sidan me har kyr som skal mjølkast og dyr som skal forast. Påskeferie er som oftast synonymt med sauelamming. MEN -regna har det gjort nesten heile vinteren.

Kos deg i bakken og god helg :)

Kjerstis Hjørne sa...

Hei. Så artig at det var fra Målselv på norge rundt!

Ha en fortsatt fin søndag.

Randi sa...

oi...der var det masse snø. Men hva gjør vel det når været er herlig og føret er strålende!!

Ha en fin uke

LISBETH---<-@ sa...

Stilig med iver i bakken, her er skiene pakket vekk og håpet om solstolen i kroken lever i beste velgående!
Klem

Mita`s hjørne sa...

Heisann...
Håper du fikk ei flott helg i bakken, her er skiene pakket bort for sesongen...
Morro med store unger da...

Ha en koselig dag og uke...

BeBe`s blogg sa...

Takk for hilsen på bloggen min - skjønner at jeg er "avslørt"! Stikkord: Flere av mine barn har du nok hatt kontakt med gjennom din tidligere jobb ved et visst oppvekstsenter.:) Jeg oppdaga bloggen din og et par andre fra Målselv helt tilfeldig, og tillot meg å linke til dere. Ser du er ivrig i alpinløypa. Selv har jeg aldri prøvd - bare bortoverski.

kreaLIV sa...

Ja du er ivrig må jeg si, her i huset er det også en person som er hekta i alpinbakken, men det er ikke MEG!
Det var fint Norge-rundt-program fra Målselv, såg du min datter?
Kos deg videre i bakke, det er jo meldt snø fremover, så skiføre holder seg nok. Ha ei fin uke

Hege sa...

Tjohei.Har for første gang stått slalom,og jeg overlevde,ingen knekte ben:)Skikkelig skøy var det.Heldig du er som er så nært en bakke.Ha en fin helg

Turid sa...

Det er deilig med sne, men æ synes vi kunne fått den tidligere, desember feks. Her kom ikke sne før 1.febr.
Det som laver ned store som stretch
laken nå, det forsvinner med det samme været slår om.
Har håp om å få gått på ski i meidnattsol på fjellet...kan hende, middnattsol her 13. mai.
Takk for kommentar hos mæ, kjempekoselig! Ha flotte dager i bakken!!