søndag 3. februar 2008

Sommerminner i vinterland


Fuglene skal også ha sitt
så disse ripsbærene ble det IKKE
kokt saft av sist høst
men derimot høsten før.......
da var jeg flittig da......


Vinterens farger i en sommerlig
hage


Koselig når ungdommen
fanger vakre stemninger med kameraet
Her fra høstens klassetur til yngstebanet
han går første året på videregående
og turen gikk til
Dividalen nasjonalpark

Disse to, mor og barn
eller kanskje far og barn
satt i bjørka nedenfor huset vårt i sommer
ivrig opptatt med å få sine håpefulle sikkert ut i verden
ja for det var flere i området
og de hørtes.........



Tusen takk for koselige kommentarer på
forrige innlegg
det er alltid moro med besøk

Har stått på ski tre dager til ende
både alpint og........telemark........
stilen er fortsatt ikke helt sånn som den
skal være
men jeg gir meg ikke før det sitter.......
Moro er det i alle fall
ja, jeg STORKOSER meg i bakkene!

Kommer på gjenvisitt
til dere der ute om litt...........

Til da ønsker jeg dere ei fin vinteruke..........
og

L
VEL
V


12 kommentarer:

Lisbeth sa...

Du så skjønne blomsterbilder,vil ha vår og sommer nu... kos deg i bakkene, og ha en herlig uke.
Klem fra Lisbeth

Turid sa...

Så flotte sommer bilder , men æ e glad for at du fortsatt priser vinteren og dens gleder.
Går å masse på ski ,men ikke så avansert som du, har en god turkamerat alaska huskeyen Akita, hun er trekkhund, gjett om vi har det morsomt når vi suser gjennom skogen og i bakkene.
Du får stå på med teknikk treningen, den sitter nok snart!

Hobbyhuset-Merete sa...

Åhh...desse bildene får meg til å lengte til, og drøyme om sommaren!! herleg varme kveldar med strikketøyet på terrassen :o)

åsemor sa...

Så mange fine sommerbilder du viser oss, men jeg tror ikke du er helt klar for å ta av deg skiskoa enda!
Kos deg i bakken :)

Randi sa...

Så utrolig flotte sommerbilder du har funnet frem.
Som jeg lengter til lange late sommer dager, strandliv og sene sommerkvelder med latter som høres fra naboer...vinglasset fylt med en go hvitvin...*sukk*

Ha en varm vinterkveld..*brrr*

Lene sa...

så flott me sommer, kjenne at æ glede meg, så får snø være snø og fjellandsby være fjellandsby..
kald, d e æ!!

ha en flott uke!!

Mita`s hjørne sa...

Nydelige bilder... Jammen skal det bli deilig med sol og sommer... om ikke så alt for lenge da - bare 3-4 mnd...
Lev Vel - fikk et nostalgisk øyeblikk der, dette var jo noe som sto i alle minnebøker...

Ha en koselig kveld og uke...

lillemy sa...

koselige sommer minner du viser! Kan tenke meg at det var bråk med de to kråkene....

så kjekt å stå på ski da! Vi har jo ikke snø, så her blir det dårlig med ski gåing..

Ha en flott onsdag!

Anne-Berit sa...

Så flotte sommerbilder,men det er nok vinter ei stund ennå,ihvertfall her hos meg,men tia går fort,og plutselig er våren her.Lev vel, sånn som det står til slutt,pleide vi å skrive i minnebøkene til hverandre,da jeg var jente:)

Marie sa...

Åååå så HERLEGE sommarbilete du viser i dag!

Anki sa...

Å, som jeg har tenkt på deg!!! Her er alt bare velstand, og gru-gleder meg til å høre hvordan det går meg dere. Flotte blomster(sommer)bilder du viser frem, det skal bli deilig !!!

Klem fra meg...

Mita`s hjørne sa...

Er baare innom en snartur for å ønske deg ei riktig god helg...