søndag 10. februar 2008

Morsdag


......mamma du er dum.......mamma du er snill.........mamma du er teit.......
mamma du er slem............mamma du er rar........mamma du er den beste..........
mamma du er nå god da.....

Ja slik er det også å være mamma
det hører med

Her i huset er det morsdag hver dag
ja farsdag også for den del.....
Tenk at vi som er foreldre ikke har noen skolering i å være
ja, nettopp
foreldre
hverken høgskole eller universitet
kursing eller helgeseminar.......
Ikke såpass som et flott fagbrev å vise til
som henger
pent innrammet på veggen......
Det er jo et mirakel at det går så bra som det gjør
med de fleste av oss

Jeg takker hjerteligst mine to flotte ungdommer for at jeg kan feire
morsdag hver dag
det er en glede å være mammaen til dere
En stor blomsterbukett overrekkes herved høytidelig til
dere to......
fra meg mamsen

Glad i dokk....
suss og klem
<3 <3

Til alle damer og jenter der ute
vil jeg bare si
kos dere i dag
det fortjener dere
om dere er mamma eller ei
vi er like verdifull
uansett

Bildet er lånt fra Canon
og er laget av
Kazusa Miyamoto

6 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulere med morsdagen,mammaen min<3

kreaLIV sa...

Ja gratulerer me dagen, snuppa!
No flire æi me tårene trillanes nedover kjinnan, du e så go me dine ord. Håpe dokk har hatt en fin dag. Pssst...glær mæi te onsdan.

Randi sa...

Hei hei , takk for koselig kommentar. Håper du har hatt en fin morsdag. Selv om du har morsdag hver dag :))

Randi

Marie sa...

Håpar du har hatt ein kjempefin morsdag i dag!

Ønskjer deg ei fin veke :)

Turid sa...

Hei på deg! Du er en tryllekunstner med ord. Får sagt så sanne ting på en artig måte.
Håper du fortsetter å ha fine morsdager hele denne her uka også.... Klæm Turid

Anne-Berit sa...

Det var jammen helt sant,alt du skrev om å være mamma,sånn er det.Takk for hilsen til meg,og ha det riktig fint der oppe i nord:o)