onsdag 16. januar 2008

HURRA........

for gubbelille
Etter de siste kontrollene ser alt fint ut....
så vi jubler litt forsiktig......
og fortsetter og krysse fingrene for tida som kommer.....
fram til neste kontroll om to måneder
Ennå er det en veg å gå
før han er som før
men det går framover heldigvis...

Dette flotte bildet fikk vi i julegave
av tantejenta mi
hun har malt det sjøl
og er ei kreativ og flink ung dame...
Tusen takk til deg snuppelure!


Til dere tålmodige sjeler der ute som har nominert meg
mange ganger, og til dere som legger igjen koselige kommentarer vil jeg........


og si
Tusen Tusen Takk
Jeg skulle ha svart og nominert tilbake
men slik har det ikke blitt i denne tida
En av mine faste følgesvenner er min kjære lap-top
og gjett hva den brukes mest til
joda, å lese bloggene til alle dere der ute
Her er det meste å finne;
glede, sorg, latter, kreativitet og
masse, masse inspirasjon, .......
Det er bare å bla gjennom bloggene....
så finner jeg de utroligste innleggene
laget av dere.............
Skal prøve å komme sterkere tilbake
med kommentarer.....
Imens ønsker jeg dere noen fine dager......
Og tenk, snart ser vi sola
her hos meg.....

psst! stitchen er selvkomponert og
brodert for å høre sammen med januarmotivet
i Sting for Sting 2008



22 kommentarer:

Turid sa...

Sender en kjempe stoor klæm tilbake til deg / dere for å fortelle at æ juble stille ilag med dere for det som er positivt nå.
Så flott maleri fra niesen dåkkers, synes det er et symbol på no godt!
Mye flott å finne her i blogglanddia , sjøl er du en flott bidragsyter, stichen din var jo så søt, kjempe flott!
Ta vare på dagen i dag og kos dere med den!
Go klæm fra Turid.

åsemor sa...

Så flott, så deilig, tenker dere kan puste litt med magen igjen nå. Sender dere alle gode tanker og krysser fingre for neste kontroll !

Anki sa...

HERLIG!!!!!!!! Nå ble jeg glad på deres vegne altså. Åhhhh! så godt dere har det nå, jeg vet akkurat hvordan det føles.... min bedre halvdel reiser til Trondheim på kontroll på onsdag, jeg kjenner nervene begynner å melde sin ankomst. Men det GÅR BRA!

Klem til både deg og gubbelille!

lillemy sa...

Så flott da ! At ting går litt bedre! Jeg vat det er en lang prosess dere er i gjennom, og at dere til tider har det kjempe tøft!!! Og at en de siste ukene før neste kontroll lever som i ett vakum.....

ønsker deg en flott torsdag !

Anonym sa...

Skjønner at det har vært vanskelige tider for dere.Selv om jeg er ny her inne hos deg, så velger jeg å juble med dere.
Det er jo det som er så fint med denne underlige blogg verdenen...at vi kan få skrive noen ord . Ja og hvor godt det er å lese ordene som blir skrevet fra hele landet og verden.
ønsker dere av hele mitt hjerte en fin dag og at det skal gå dere godt i fremtiden også.
http://blogg.hobbyboden.com/randi

Mita`s hjørne sa...

Utrolig flott maleri da... hun er jo kjempeflink...
Godt at det går bedre hos dere...

Ha en koselig kveld...

Anne-Berit sa...

Å,det var godt å høre at det går bedre hos dere.Håper framgangen fortsetter.Arti bilde fra niesen deres,så flink hun er.Ønsker deg en fin helg:-)

MITT FARGERIKE sa...

Kjenner det gjorde godt med gode nyheiter hos dykk. Skikkeleg optimistisk teikning med ballong den var til å bli glad av.

Lene sa...

hei hei!! så hyggelig at du e innom! jøl om æ sjelden ser spor etter deg ;)
e heller ikke mye oppi fjellet, men d e no mest fordi ungan har lite å gjøre der oppe.. Lillemor surve og frys, Tjorven e for lita t d ho har lyst t..
så fott at d går bedre for din mann, vi krysse d som kan krysses for dokk alle!!

gooo klem

Syersken sa...

Må sende en liten gledestanke til dere,så flott at det går i riktig retning så langt. Nydelig lite stitchery du har laget og for et fint budskap..Ha ei fin helg.

Monika sa...

Heia
Takke takk for koselig melding på bloggen min :-)
og det var eit flott bilde - med glade fine farger.
og bra at det går bra på kontroll
smil fra monika
ps. flotte stitheri bilder du har sydd :-)

Berit sa...

Gleder meg sammen med deg/dere, at det går på fram, og at neste kontroll sier det samme.

Den nye broderte bildet var nydelig, det ser så gøy ut å lage sånt smått.
Ha en fin helg.

Mita`s hjørne sa...

Tenkte jeg skulle ta den flaska i kveld jeg da - kommer du...???
Boretslaget, Klassefesten og Hjarte på rette staden... kan det egentlig bli bedre da...

Ha fortsatt en god helg...

Lovise sa...

Hei på deg oppi nord.
Jeg stakk innom og fikk se et nydelig stitchery hos deg. Tusen takk for klemmen. Håper du får ei herlig helg:)
Klem fra litt lenger sør, men vi har heller ikke sola ennå...

Ella sa...

Takker for koselig hilsen.
Å det var trolig godt å høre at det går fint med din mann.
Det går sikkert bra på neste kontroll.
Fortsatt god helg.

Marie sa...

STOR klem tilbake til deg!

Så kjekt at det går framover med mannen din. Det verste som finns er når nokon me er glade i er sjuke.

Ønskjer god betring og god helg :)

hege sa...

Så flott at det ser bra ut for din kjære.Selvlaget stitchery er kjempe gøy å lage,så har ingen helt lik.Ha en fin helg

Lisbeth sa...

Takk for hyggelig kommentar hos meg, så godt at det går bedre hos dere, og stitchen din er råskjønn! Så hjem til meg igjen og lenke deg:o))))
Ha en nydelig uke.
Klem fra Lisbeth

RedRobin sa...

Å, for en flott opptur at det går bra med mannen! Fantastisk!! Da håper jeg dere flyter videre på de gode nyhetene :o)

Ønsker deg og dine en fin uke!

Hobbyhuset-Merete sa...

Artig bilde du har fått :o) alltid kjekt med gaver frå ungane...
Nydeleg stitcheri du har sydd..nesten som eg får lyst å prøve det eg og, eg som eigentleg ikkje likar brodering noko aærleg.. Så flott at det går bra med mannen din!!!!!

Annemariesquilt sa...

Hei jeg krysser armer og ben for at mannen din går mot lysere tider. Høres ut som om du / dere ha hatt en temmelig tøff tid. Vondt å lese men også godt å vite på en måte.
Sender masse tanker til dere der nord.................

Torill sa...

Så godt å høre! Det er utrolig nervepirrende å gå slik å vente på svar.... Detgår nok fint på neste kontroll også!!