søndag 6. januar 2008

Dillebasille på nyåret............


Det er vel lov for ei lita
kattepus
å drømme om besøk av en vakker venn av
rasen skogskatt
Han pleier å sitte på terassen her og lage noen
utrolige kattejammerlyder.........

Så mens pus venter på neste besøk
tar hun seg en blund......... å bare
d r ø m m er

Matmor er bitt av
stitch-basillen
........
Koselig er det og
budskapet på januarstitchen
er det ingenting å si på......
Nå venter vi på........mons.......
og februarmotivet.......

21 kommentarer:

Lene sa...

så koselig da! flott t pus har fått seg kjærest :o)

tenke oss en tur opp i fjellet idag, håpe bare d ikke blåser så mye..

klem fra meg

Beate Larssen sa...

Så fin stichen din ble. Ser morsomt ut med stichery ja, men har vært flink. *Ikke begynn med noen ny dille Beate, ikke begynn med noen ny dille Beate* Har vært flink og har "stått han a" så langt... :) Men flott er det.

åsemor sa...

Åhhh, så sjarmerende en pus, skjønner godt det blir lyder av hannkattene;)
Koselig stichery-bilde, imponert.

Ha en fortsatt fin søndag!

Syersken sa...

Så flott januar bildet ditt ble, firn farger. Veldig søt pus da..

Mita`s hjørne sa...

Flott januarbilde du har brodert, har bare fått tegnet det opp enda jeg - men en dag er det nok ferdig det også...
Koselig at katten har fått seg kjæreste da... en kjæreste med masse lyd...

Ha en koselig kveld...

Lisbeth sa...

Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min, herlig pus du har og nydelige vinterbilder! Kommer innom igjen her!:O)))
Hilsen Lisbeth

Mariannes Kort og Stempling sa...

Så koslig at du stakk innom bloggen min;-) og jeg flira for meg sjøl, jeg har nemlig akkurat kjøpt meg en Fru Pigalopp på i en bruktbutikk.....
Ha en strålende dag

Ella sa...

Hei og tusen takk for hilsen.
Nydelig pus altså.
Flott denne stichen du har laget.
Dette er jo veldig populært.

lillemy sa...

Hi hi :) koselig historie :) Flott stiche og da!
Jammen godt å se at det ikke er bare her at pus er ivrig med på hobby fronten!
Ha en flott onsdag!

Anne-Berit sa...

For en nydelig liten pus som ligger der og drømmer om katteprinsen sin.Og så får hun lov til å ligge på det fine stichery-bildet til mor attpåtil.Kan en liten pus ha det bedre???

Fåfängan sa...

Såååååååå jättesöt katt du har, jag älskar katter !! jag har 7 st underbara sötnosar.

Och så fint broderi du gjort.

Hoppas jag och min man hinner sitta lite i helgen och fixa med min hemsida, så vi får in nya bilder, m.m
Kramar Åsa

Turid sa...

Det står en friar uti garden....
Nydelig stich, har så lyst å prøve.....Fin onsdags kveld til deg!

Anki sa...

Hei, så kjekt for pus, da! Håper alt står bra til?? Det ligger noe til deg på bloggen min!

Klem fra meg!

hege sa...

Åhh,det er nå bra koselig med dyr i huset.Flott stitchery,ser pus også likte den:)

Hulda sa...

Så koselig du har laget innlegget ditt, kattepusen ser ut til å like det fine stitcheryet ditt. :)

Monika sa...

å fin stitceri bildet ditt blei - eg skal begynne på mitt i dag eller i morgen
og katten var da så søte :)
smil fra monika

Lene sa...

you make my day- award t deg!

Merethe sa...

Så flott ditt Stitchery ble. Ja skjønner godt pus koser seg sammen med deg. Flott katt..

Berit sa...

Nydelig pusekatt du har!
Koselig broderi, har sett flere av samme slaget rundt om på bloggene, det blir vel en dille kan jeg tenke meg.
Bildet på forrige innlegg var som et eventyr, helt fantastiske farger!!
Ha en fin helg.

Hobbyhuset-Merete sa...

Hei, hei!! Eg har ei liten award til deg på bloggen min :o)

Merethe sa...

Hei, du er herved nominert..

Ta en titt i blogen min...