mandag 17. desember 2007

Tiden flyr avsted.......


og i dag er det 1 år siden jeg starta
med blogging.....
Ikke viste jeg, da kvelden ble til natt
for 1 år siden
og jeg satt og plundra for å få til min første blogg
at dette skulle ta helt av....


Alle dere der ute som er der
i glede og sorg
til alle årstider......
uansett om det ryker eller fyker....
Dere som legger igjen kommentar og dere som ikke gjør det
men sier dere er innom og titter.....
Dere betyr noe i min hverdag
om dere tror det eller ikke.....
Juleløperen jeg har sydd på i helga kaller jeg for
hjertelenker
og det føles slik innimellom når jeg drar ut i
bloggverden......
Hjertevarme er det som preger denne
forunderlige måten å
"treffes" på......
Atter en gang vil jeg takke dere for at dere er der
ta vare på hverandre og kos dere
nå siste uka før jul....

Husk at dagene vi får kommer aldri mer tilbake
ta derfor godt vare på dem....

15 kommentarer:

lillemy sa...

Gratulerer med ett års dag på bloggen! Fine ord du har skrevet i dag! Ha en flott mandag!

Anonym sa...

Gratulerer med dagen ! Du har en flott blogg som jeg er innom stadig vekk :-)
http://ingeranne.sprayblogg.no

Lene sa...

fint innlegg.. koslig.
nydelig duk!

klem

kreaLIV sa...

Hei, på deg!
Koselig innlegg, og kjempefin duk ***
ett år, jammen bra, ønsker deg bære lykke til videre.

Mita`s hjørne sa...

Gratulerer med 1-års bloggedag...
Nydelig løper du har sydd...

Ha en koselig kveld...

AnKa sa...

Grattis med bloggen, eg hadde den dagen i oktober.... men da hadde eg pause.
Knallfin duk.
Ha en fin dag.
Klæm fra lilledaddan.

Lene sa...

du e nominert på sia mi... kom innom for detaljer

strikketur.sandland.info sa...

Gratulerer med ett års dagen for blogging!
Tenk så trivelig det er dette, kontakt med masse koselige folk!
Løpern din er flott, koselig navn du har funnet på.
Du får kose deg , og ha ei fin tid nå framover.
klæm fra Turid

Ingrid sa...

Så koselig juleduk du har laget (regner med du har laget den selv..). Gratulerer med 1 år i blogglandia! Det er jammen en egen liten verden dette her....
Kos deg fram mot jul!

Kreoline sa...

Gratulere med 1 års dagen for blogging. Løperen var så skjønn, kanskje et symbol for kjærlighet. Dine siste ord fikk meg til å tenke på min skjønne snille mormor som døde for mange år siden, hun sa alltid: Den tid er forbi og kjem aldri tilbake.
Kos deg fortsatt du også, klem fra meg.

Marie sa...

Takk for kommentar! Gratulerer med eitårsdag!

Ja, blogging er kjempekjekt! Eg begynte i juli og har fått mange gode venner. Sjølv om dei fleste verken har "ansikt" eller namn synest eg at eg kjenner dei.

Håpar at mannen din kjem til krefter og at familien får ei fin jul saman!

Anne-Grethe sa...

Gratulerer med "jubilèet", er enda et par måneder før jeg er der. Håper det går bra med mannen din og kos dere alle sammen i jula. Koselig blogg du har...er stadig innom.

EVA AGNES sa...

God Jul till dig Heigrim.
Ser att du har ett nytt namn och en ny blog. Vackert.
Julkramar Eva Agnes

Lille meg sa...

Hei !
Denne bloggen kom jeg helt tilfeldig over, men det blir nok ikke siste gang jeg er innom her.
Tenk at du har holdt på et helt år med blogg!
Jeg begynte for alvor i oktober."Meldte meg på" i august, men gjorde ikke noe med det før to mndr. senere. Det er kjempeartig, og så får en mange nye venner.
Ha en fin dag!

Mita`s hjørne sa...

Heisann...
Er innom her for å ønske deg en riktig
GOD JUL...