søndag 30. desember 2007

Nytt år nye muligheter...........


og her skinner sola kun i skyene.....
men om mindre enn en måned ser vi
den igjen.....
og nå går det atter mot lysere tider.........

Ønsker spesielt gubbelille alt godt
med å bli frisk...det er fortsatt harde tak
men det går sakte men sikkert framover..........

Måtte det nye
året 2008
bringe med seg
fred og ro
for kropp og sjel.......
for alle de som har mere å stri med
enn en vanlig
hverdag.......
Til alle dere andre der ute
ønsker jeg også

Et Godt og Fredelig
Nytt År!




24 kommentarer:

Mita`s hjørne sa...

Håper det nye året blir bra for dere, og at alt går framover med din mann...

Ønsker dere et GODT NYTT ÅR...

Living White sa...

:) Næmmen, jeg er fra Målselv jeg:) Hvorfra kommer du?

Living White sa...

:) Næmmen, jeg er fra Målselv jeg:) Hvorfra kommer du?

Annemariesquilt sa...

Hei, jeg har linket deg håper det er ok..? Fortsatt God Jul og Godt Nytt År...

Living White sa...

:) Nei men så artig:D Heidi gift med Ivar?:)

Living White sa...

Så artig at du også er her inne og artig at du kjente meg igjen. Har oppdattert bloggen med bilder fra hvordan vi har det nå her i Tromsø:)

Emmeline sa...

Nyyydelig bilde og nydelige ønsker for det nye året. Ser at du og Gjertrud kjenner hverandre, så kjekt og morsomt.
Håper du får en fin kveld i morgen, riktig godt nytt år til deg og dine:))))

Anne-Berit sa...

Hei,er bare innom for å ønske deg og dine er godt nyttår:o)

Hobbyhuset-Merete sa...

Håpar ting ordnar seg og at alle hos deg får eit godt 2008!! tusen takk for koselege kommentarar gjennom året som har gått!!

Hege sa...

Hei hei.ønsker deg og dine kjære et riktig så godt nytt år.Ha en fin kveld:)

Mokina sa...

Innom og ønsker deg og dine et kreativt godt nyttår!

Haldis sa...

Godt nyttår.Takk for kommentaren i bloggen min.Har brukt lenge av det nye året til å lese mange fine ord og sett mange fine bilder her.Du har ein koselig blogg.Ønsker deg og dine alt godt.

kreaLIV sa...

Ønsker og håper for dokk.....
varme nyttårs klemmer.Gleder meg til et nytt år med dine flotte bilder, og gode tekster

Merethe sa...

Ønsker deg Godt Nyttår med masse inspirasjoner som kan være til nytte og glede for en og enn hver.

Takk for det gamle og lykke til med 2008..

Lille meg sa...

Hei! Jeg fant bloggen din mot slutten av året som gikk.
Du har så mye fint å vise fram.

Interessant å besøke bloggen din.

Et godt nytt år til deg!

Anki sa...

Kjære deg! Håper du & dine har hatt en fin feiring, og sammen med deg krysser jeg fingrene for de rundt oss i året som kommer! håper vi ses også i året som kommer.

Nyttårsklem fra meg!

RedRobin sa...

Nye sjanser, nye gevinster! Ønsker deg og dine alt godt for det kommende året! :o)

Lene sa...

godt nyttår! håpe d nye blir bedre en d gamle!!

klem fra lene

Syersken sa...

Hei,akkurat funnet bloggen din.Masse fint å se,linker til deg jeg,håper det er ok? Ønaker deg et riktig godt nytt år.

Kreoline sa...

Ønsker dere alt godt i det nye året. Ha en fin helg.

åsemor sa...

GODT NYTT ÅR TIL DEG OG DINE :)

BROCANTE sa...

Godt nyttår - håper dere får et riktig fint år.

Turid sa...

Hei på deg, og godt nytt år!
Takk for kommentar fra deg.
Mange gode ord i nyttårs innlegget ditt.
Håper ilag med deg på et godt år for deg og dine!
Ser frem til å fortsette det trivelige bekjentskapet med deg.

Marie sa...

Håpar at det går framover med mannen din. Så nydeleg nyttårshelsing til dei som har meir å stri med enn vanleg kvardag... Den gjekk rett til hjarta mitt! Tusen takk!

Ønskjer deg og dine gode dagar :)
KLEM