fredag 21. desember 2007

God Jul

Vi har hatt "solsnu" i
mørketidslandet
nå går vi mot lysere tider......

Håper denne springer ut til jul........


Og dette ble med meg hjem en kveld vi var ute og gikk tur
utstyrt med hodelykt i bekmørtna
Snøen var regna bort så jeg hoppa ut i vegkanten og
tok med meg mose til amaryllisen min
og med får jeg både tyttebærlyng og flere slynger med
Linnea-stengler med blader på.......
Den nydeligste bitte-bittelille blomsten i furuskogen
og med en aldeles nydelig duft
på sommeren vel og merke.....
Den har vært min favorittblomst i maaange år
helt siden jeg var lita jente......


Kvelden etter så det slik ut i min hage....
men nå har det regna igjen......
men fortsatt har vi snø heldigvis
så det blir nok hvit jul.....

Ønsker dere alle ei Fredfull og God Julefeiring
med en
varm juleklem fra meg!


19 kommentarer:

Lene sa...

hei! koselig å "se" deg før jul!
å må bare få sagt at æ og ELSKE Linnea! nydelige stenger, me søte små klokker! vet om en plass d vokser masse, men d har vært gravemaskiner der i høst, så æ tvile på at di e der neste sommer.. :o(

Æ vil få ønske deg og din familie en riktig god jul og ett flott nytt år!

Stooor klem fra Lene

åsemor sa...

Så nydelig en hjerteranke-duk du viste i innlegget under.
Gratulerer med vell overstått jubileum, ja i blogglandia er det mye hjertevarme.

Ønsker deg og dine ei god julehelg, ta frem hjertevarmen og del den med hverandre!

Hege sa...

Hei hei.Stikker bare innom og ønsker deg og dine en riktig så god jul:))

Merethe sa...

Ønsker deg og dine ei riktig God Jul. Håper det nye året bringer glede. Ha ei fin førjulskveld.

Juleklemmer fra Merethe

P.S. Veldig flott duk du har laget...

MITT FARGERIKE sa...

Det har vert ei glede å følge bloggene dine, trur du var ein av dei første som eg besøkte eller du var ein av dei første som besøkte meg. Det er alltids triveleg å få gode ord.

Vil ønske deg god jul og eit framgangs rikt år.

Berit sa...

Ønsker deg og dine en fin julehelg!!
Klem fra Berit

Ella sa...

Titter innom for å si hei og ønske deg og dine ei fin julehelg.
GOD JUL og klem fra meg

Fåfängan sa...

Hej!

Vad kul att hitta dig och titta på din fina sida !!

Önskar dig en Go och Glad Jul !

Julkram Åsa

Hobbyhuset-Merete sa...

Ønsker deg og dine ei herleg og fredfull julefeiring!! Kos dåke masse ilag og nyt fridagane :o) Klem frå meg :o)

lillemy sa...

ønsker deg og dine en riktig god jul!

Marie sa...

Ei fredfull og god julefeiring til deg også!

Emmeline sa...

Takker så mye for koselig hilsen på bloggen og hilser tilbake. Riktig god jul til deg og dine Heigrim! Håper dere får en fin juleferie:)

RedRobin sa...

Riktig GOD JUL til deg og dine! :o)

kreaLIV sa...

Ja, klemmen varmet, hi,hi. GOD JUL til deg og din familie. Varme klemmer fra flatlandet

JULIE K sa...

God jul. Klem : )

Turid sa...

Ser bare innom for å ønske deg og dine god jul !
Gode juleklæmmer til deg fra Turid.

Anki sa...

Kjære deg! Håper dere hadde en fin julekveld i går. Her var det en rar kveld, savnet var stort, og minnenen mange og gode.
Ønsker deg en fortsatt fin julefeiring, og håper alt står bra til med deg og dine!

Juleklem fra meg!

krinkelkroken sa...

Heisann:)
Så herlig med hvit jul da:)
Riktig god jul til deg!

Anne-Berit sa...

Hei og takk for koselig hilsen på bloggen min.Fint at du stakk innom.Den amaryllisen din ble nok sikkert flott til jul,jeg har også en med to blomsterknopper,men ennå er det bare den ene som har slått ut,og så er den hvit,og det har jeg aldri hatt før.Ønsker deg en fortsatt fin julefeiring.Klem fra meg:o)