fredag 23. november 2007

Nå er det vinter og mørketid

og snøen daler ned
da måtte jeg sy en mørketids/adventsbrikke
psst! en løper er under planlegging
så får vi se hva det blir til......

Et lite lys i mørketida......
Denne lille rosa frøkna dukka opp på min
pelargon som står i vinterdvale på loftet....
Den minner oss på at
vi ikke gir oss så lett i huset her
tross tøffe tider......
På godt nord-norsk kan jeg si
"men vi står han av!"

Ønsker alle dere som titter innom
ei fredelig og god
førjulshelg!

10 kommentarer:

Lene sa...

hei hei! så koselig å "se" deg igjen! flott duk du har sydd. har sittet på loftet å stirra på stoffan mine ør å se om æ har no adventsfarga, men lite me d gitt.
bare lilla med barnslige mønster kjøpt inn t dukkeklær...

ha ei fiiin helg!
ska nok bortover i fjellet en tur i morra..

klem

kreaLIV sa...

Koseli å se at du e her, håpe d går bra etter forholdene.
NYYYDELIG brikke, flott me lilla..ønske deg og dine goe daga :)

Turid sa...

Så fin brikke du har sydd, tenker nok at du får til løper også! Så godt å høre at du har mot og ser de positive tingene i ei ellers vanskelig tid , stå på du vet vi er mange som er "med" dere i kverdagen.

ella sa...

Nydelig adventsbrikke du har laget.
Håper dte står bra til etter forholdene.
Fortsatt fin helg.

Monika sa...

Heia
Her var det mye fint - takke takk fortitten
Eg kommer gjerne innom ein annen dag også
Smil fra monika

Mita`s hjørne sa...

Duken din er kjempefin...
Ups, nå må jeg huske å vanne de geraniumene jeg har stående til overvintring - de trenger jo litt vann...

Ha en koselig kveld...

Berit sa...

Hei. Flott duk du har sydd. Det er jo så fint med lilla til advent.
Veldig greitt å ha noe å holde på med på denne tiden, når det ikke alltid er utevær.
Ha en fin kveld.

lillemy30 sa...

Så flott brikke du har sydd!
Flott blomst som har komt fram! Den gir håp!

AnKa sa...

No kjæm eg fløttanes etter....
Fin brikke du har sydd, fine adventsfarga.
Må nok stryke min løper å legge den på bordet....
Klæm fra meg

åsemor sa...

Så bra at dere "står han av", det tolker jeg som at det går bra hos dere.
Jeg og liker lilla, virker som vi er av de få her i blogglandia som gjør det :)
Ha ei fortsatt fin adventshelg !