lørdag 17. november 2007

Nå er det..............


liv og røre i Tyttebærtrekket
små og store koser seg


på ski og på kafe i
Målselv Fjellandsby....

De to øverste bildene er tatt fra hytta
på min trimtur til
fots i dag...
nyyyydelig å gå seg svett og varm
og etterpå kose seg med kaffe og vaffler
i skikafeen.....
mmmmm.......


lenger opp står snøkanonene klare og venter
på kuldegrader
og løypene på masse snø........
Familiehytta vår i bakgrunnen
bygd i 1976
Men anlegget rundt er nyåpnet nå i november.......

Jeg må takke dere hjertelig for kommentarene på bloggen min
kommer på gjenvisitt med kommentarer til dere en gang i
nærmeste framtid........

Ønsker dere ei trivelig førjulstid!







11 kommentarer:

Lene sa...

å no hr æ venta leeenge på nytt innlegg fra den pia!
så flotte bilda av anlegget! dokk ligg jo midt i hjertet av sirkuset! den hytta blir nok verdt litt av kvert ja.. :o)
men stillheta og freden e for lengst borte..

klem

Turid sa...

Ser ut som du er midt i smørøyet for hva en lidenskapelig ski gåer kan ønske . Ha en flott søndag! Kaffe og lefse hos mæ om du går tur på søndag også.....

Mita`s hjørne sa...

Utrolig flott er det hos dere... er nok liv og røre i bakkene om dagen...
Håper du får en flott førjulstid du også...

åsemor sa...

Så heldig, hytte mitt i løypa omtrent :)
Kos deg med turene dine !

Berit sa...

Det er jo flott når snøen ligger så fint som der. Unger som er ute og aker og har det kjekt er topp!!
Ha en fin kveld.

Anki sa...

Nå har jeg ventet leeeeeeenge på lyd fra deg, altså. Hvordan står det til? Jeg er så spent på å høre fra deg....

MITT FARGERIKE sa...

Ser du har fått dreisen på nybloggen, liker meg bedre her enn på sprayblogg sjølv om eg synes det er vanskeligere å finne nye blogger og bloggoversikten her. Ta ein titt på min nye i staden for trådsnella bloggen.

lillemy30 sa...

Så flotte snøbilder du viser! Så koselig med hytte da! Men kanskje ikke midt i ett skitrekk??
Flott anlegg iallefall!

mona sa...

Oiiii,her har det skjedd ting siden sist,gitt !!! Så flott det ser ut,i min bestemors hjembygd ;) Sikkert mye action der om dagen,er vel ikke mye stille rundt hyttedøra deres,lenger....... kos deg iallefall,i denne søte førjulstid... :)

RedRobin sa...

Vakker natur, her så det virkelig flott ut å ha hytte!!

Ha en fin torsdag! :o)

kreaLIV sa...

Helt utrulig, så flott.
Æi va der i går, med buss..litt info om anlegget, gløgg, pepperkaker og aking, flott kveld i et flott anlegg.